Op weg naar Panamint Springs

27 december 2018 - Panamint Springs, Verenigde Staten

Veel files onderweg

Mooie uitzichten

Grotere auto gekregen dan geboekt.

Eerste stop was stovepipe wells. Vriendelijke ranger die de tip gaf om de duinen te bekijken vanaf de andere kant, lokatie historic stovepipe well.

Zon ging om half 5 onder en em 5 uur was het donker.

De mijn nr. 6 hebben we ook bekeken, maar het was toen echt bijna donker op een stuk hobbelweg.

Nog best een lang stuk terug rijden naar accomodatie. Ban om het niet met de bijna lege tank te rijden, hebben we in stove pipe wells nog even getankt.

Verrassend oe langzaam sommige mensen rijden. Wel reden we op gegeven moment door een zandstorm en het zicht was even slecht.

rond half zeven kwamen we aan bij accommodatie. Inchecken ging heel vlot. Huisje zoeken wat minder omdat het echt pikke donker was.

Wel was daardoor de sterrenhemel supermooi te zien. Zo veel sterren...

Vrijwel meteen gaan eten bij het restaurantje. chickenstukjes als starter en een burger als entree. Prima te eten. Nu in huisje. Was koud toen we aankwamen, maar door de kachel aan te zetten tijdens het eten, was het na het eten lekker warm.