Seavey

Foto’s:
138

Over mijn reis

Voor het eerst naar Dubai. Het was niet onze eerste keus... we wilden vooral warm weer en in de buurt van onze tijdzone zodat we niet al te veel last zouden hebben van een jetlag. Helaas valt er niet heel veel te snorkelen in Dubai, maar het water is er wel lekker warm en wie weet komen we nog een verdwaalde visje tegen.

Hoe meer ik erover nadacht hoe interesanter ik onze keuze vond. Het is een relatief veilig islamitisch land waar het Westen en Islam samen komen. Het is een rijke stad, dat dan weer wel, maar er is genoeg te doen... dat in combinatie met lekker weer en af en toe uitrusten aan het strand of zwembad... Het gaat een interesante vakantie worden...

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Amerikaanse Maagdeneilanden, België, Bhutan, Caribisch Nederland, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Luxemburg, Malta, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, San Marino, Spanje, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.